راه خوب زیستن

لطفا به این آدرس مراجعه کنید : www.naderian.blogsky.com

راه خوب زیستن

لطفا به این آدرس مراجعه کنید : www.naderian.blogsky.com

تقصیر تو

اما
با این همه
تقصیر من نبود
که با این همه...
با این همه امید قبولی
در امتحان سادهْ تو رد شدم

اصلاً نه تو ، نه من
تقصیر هیچ کس نیست !


از خوبی تو بود  

که من بد شدم ......   

 

برای فاطمیه ...

فاطمه ... 

دختر آخرین پیامبر خدا  

فاطمه ... 

همسر وصی نبی و ولی خدا  

فاطمه ... 

پاک ترین بانو و مادر پاک ترین انسانها بود

اما ، 

 

فاطمه تا بود جفا دید و ظلم ; 

از مدعیان وصایت پدرش سیلی خورد  ،   

اموالش (فدک را) همان مدعیان غصب کردند ، 

فرزندش (محسن را) معصومانه به شهادت رساندند ، 

حق ولایت همسرش (علی را) ظالمانه و آشکارا انکار کردند ، 

 

و فاطمه حتی پس از شهادتش ; 

جفا دید ، آنچنان که هنوز قبرش بی نشان است ! 

و  پس از او فرزندانش را به تیغ ظلم همان مدعیان وصایت پدرش  

به شهادت رساندند ... 

 

آری فاطمه دختر آخرین پیامبر خدا  بود ،

دختری که آشکارا مظلوم واقع شد ...