راه خوب زیستن

لطفا به این آدرس مراجعه کنید : www.naderian.blogsky.com

راه خوب زیستن

لطفا به این آدرس مراجعه کنید : www.naderian.blogsky.com

فقر

سلام 

اینجا مرکز مدیریت وبلاگ شخصی من است و من دوست دارم تمام فریادهای درونی ام را اینجا فرو بریزم ... 

من میخواهم همه ی مردم را شاد ببینم ؛  

با دادن یک بستنی یخی ۱۵۰تومانی به دخترکی که در این هوای گرم شیراز شاید میداند که نباید از مادرش بستنی بخواهد... 

با خریدن یک کفش تابستانه ی کوچک برای پسرکی که پاهایش در این سوزان زمین مثل قلبش گرمه گرم است ... 

من غمگینم از فقری که کودکان را ببلعد ... از فقری که پدری را شرمگین سازد و مادری را ... 

ای کاش بستنی فروش بودم یا کفش فروش یا ... 

ای کاش فقر رسوائی به بار نیاورد !

ای کاش فقر بمیرد و انسان را کوچک نسازد ! 

ای کاش فقر بمیرد !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد