راه خوب زیستن

لطفا به این آدرس مراجعه کنید : www.naderian.blogsky.com

راه خوب زیستن

لطفا به این آدرس مراجعه کنید : www.naderian.blogsky.com

دلت را ...

دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من
بما درد دل افشا کن مداوا کردنش با من
                                   اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را
                                  بیا یک لحظه با ما باش پیدا کردنش با من
بیفشان قطره اشکی که من هستم خریدارش
بیاور قطره ای اخلاص د ریا کردنش با من
                               به من گو حاجت خود را اجابت می کنم آنی
                              طلب کن آنچه می خواهی مهیا کردنش با من
اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت
تو نام توبه را بنویس امضا کردنش با من

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 10:01 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

علی یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 13:18 http://TEEYAN.BLOGFA.COM

سلام .مصطفی جون خوبی؟دستچطوره از گچدراوردی؟
خوبه .!خدا را شکر.
راستی دمت گرم...!می دونیچرا چون هیچکی تا الان دستمو اینقد تو حنا نذشتهود دمتگرمم!!!!!!!!!!!!!!!۱۱
مومن چی شد این عکسها!؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد